20 Temmuz 2011 Çarşamba

Hayata Dair

"  Hayatımdaki temel duygu nedir bilir misiniz? Yanlışlığın giderilmesi...  Filmlerde hep o anda ağlarım. Diyelim oğlanla kız karşılaşır, birbirlerini iten trükler olur. Birleşirler, bir yanlışlık yüzünden ayrılırlar , sonunda yanlışlık anlaşılır birbirlerine koşarlar.Orda ağlarım. Yanlışlığın düzeltildiği anda ağlarım. Her ilişkide, çevremdeki tüm ilişkilerde yanlışlığın giderilmesi önemlidir benim için, aşklarda, dosluklarda... dostluklar... Mutluluğumda onların da önemli yeri var. Düş kırıklığın uğradığım çok oldu, ama hep birine, birilerine bağlandım.Belkide fazla bir şey beklemedim. dostluk ilişkilerinde, sevgi ilişkilerinde, aradım, istediğim...  Nasıl demeli...  mertlik diyebiliriz...  Tam karşılamıyor ama mertlik,  ödün vermek...  başkaları adına kendini bir ölçüde riske edebilmek...  Fedakarlıktan söz etmiyorum. Fedakarlık güzel bir şey değil bence. Zaten fedakarlığın gerekmeyeceği bir ortam olmalı, bir durum olmalı hayatta..."
Cemal Süreya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder