12 Eylül 2010 Pazar

Hakkımda



Ben kimim? aslında kelimelerle aram iyi olmasına rağmen kendini anlatmak  zormuş. Ben 5 kız kardeşin , tarafsız olamam *özel beş kız kardeşin * ortancasıyım. Kalabalık bir ailede büyüdüm  teyzeler, amcalar, kuzenler, yeğenler, dayılar arasında. Ferzan Özpetek'in filmlerindeki kalabalık İtalyan aileleri gibi çok fazla yemekler ile dolu büyük sofralar kurulur herzaman tabiki herkesin bir ağızdan yüksek sesle konuştuğu sofralar. Hala çok severim büyük bir masanın etrafında arkadaşlar ile keyifli sohbetler yapmayı. İstanbul Üniversitesi İktisat fakultesinden mezun olduktan sonra  İstanbul Menkul Kıymetler Borsası’nda broker olarak çalışmaya başladım. Akademi İstanbul’dan da 2 yıl süreyle işletmecilik ve aşçılık eğitimi aldım.  Film seyretmeyi , sinemaya gitmeyi çok severim, kitap okumak vazgeçilmezimdir , her zaman yeni bilgiler ögrenmeye çalışır öğrendiklerimi paylaşırım mutlaka, sade kahve ile  bitter çikolataya bayılırım. Sezen Aksu şarkılarını dinlemeyi çok severim. Fanatik Beşiktaş taraftarıyım. Yiğit adında çok yakışıklı sporcu bir oğlum var.

1 yorum:

  1. Bu güzel yazıların sahibi kim diye düşünüyordum,
    allah bağışlasın .
    sevgiler.

    YanıtlaSil